DP 2 - opravy zdrojů pro spojovací, komunikační a dílenské prostředky
Základní informace
Název zadávacího postupu
DP 2 - opravy zdrojů pro spojovací, komunikační a dílenské prostředky
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/24/V00028763
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00028763
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Zadávání VZ na základě rámcové dohody bez obnovení soutěže (mimo zadávací řízení)
Specifikace zadávacího řízení
rámcová dohoda bez obnovení soutěže
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
17. 09. 2024 14:24
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Diana
Příjmení
Pavlisová
pavlisovad@army.cz
Telefon 1
+420 973244562
Předmět
Popis předmětu
Předmětem zakázky je provádění kvalifikovaných oprav zdrojů pro spojovací, komunikační a dílenské prostředky (výměny a opravy jednotlivých komponent, článků, elektronických součástek k řízení baterie, termistorů, pojistek, odporů, snímačů teploty, separátorů, atd.) po dobu trvání Rámcové dohody dle tabulky cenové kalkulace k vyplnění a vložení zpět, další informace viz. příloha Obecné informace pro dodavatele. !!! NÁVRH SMLOUVY NEBO OBJEDNÁVKY ZAŠLE UCHAZEČ ZADAVATELI JIŽ PODEPSANÝ OSOBOU OPRÁVNĚNOU JEDNAT JMÉNEM ČI ZA UCHAZEČE (na základě plné moci) SPOLU SE SVOJI NABÍDKOU!!!!!!! Veškerá komunikace (dotazy) mezi zadavatelem a dodavatelem probíhá výhradně na portálu elektronického tržiště NEN. Předpokládaný objem zakázky po dobu platnosti dohody činí max. 2 400 000,00 Kč včetně DPH, zadavatel předpokládanou výši zakázky negarantuje. Předměty zakázky budou do opravy předávány dle jednotlivých „Výzev k poskytnutí dílčích plnění“. Podmínky VŘ: 1) Autorizované oprávnění zhotovitele k provádění kvalifikovaných oprav předmětu zakázky. 2) Garance nabídkové ceny po dobu trvání rámcové dohody (RD). 3) Náhradní díly a materiál použitý při opravě musí být fakturován za ceny v místě a čase obvyklém, náhradní díly musí být nové, tj. nepoužité, nerepasované, nepoškozené a odpovídat normám stanoveným výrobcem. Doba trvání RD: Dohoda se uzavírá na dobu 12 měsíců ode dne účinnosti této dohody, tj. dnem uveřejnění dohody v Registru smluv, a nebo do vyčerpání předpokládané celkové ceny za provedené služby. Doba plnění: Doba dílčích plnění je vždy do 30 kalendářních dnů od podepsání výzvy k poskytnutí plnění. Dobu plnění může zhotovitel prodloužit v případě dodání komponentů potřebných pro opravu zařízení třetí osobou s delší dodací lhůtou, která zhotoviteli objektivně neumožňuje plnit závazky z příslušné výzvy k poskytnutí plnění ve výše uvedeném termínu. Tuto skutečnost musí zhotovitel objednateli písemně doložit. Zpracování nabídkové ceny: Celková cena za provedení opravy dle specifikace (počet MJ je kalkulován dle předpokládaného objemu oprav v době trvání rámcové dohody, není však garantován). Kritéria hodnocení (při splnění podmínek VŘ): Hodnocení dle ekonomické výhodnosti: 1. nejnižší celková cena provedených oprav 100 %
Kód z číselníku NIPEZ
31400000-0
Název z číselníku NIPEZ
Akumulátory, galvanické články a baterie
Hlavní místo plnění
Pardubický kraj
Kód z číselníku CPV
31400000-0
Název z číselníku CPV
Akumulátory, galvanické články a baterie
Název předmětu
Akumulátory, galvanické články a baterie
Položky předmětu
Místo plnění
CZ053 | Pardubický kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ano
Rámcová smlouva/dohoda
P24V00003930
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
17. 09. 2024 14:24 | Uveřejnění výsledku | |||
17. 09. 2024 14:24 | Uveřejnění účastníků |